iCandi Skrevet April 22, 2010 Rapporter Share Skrevet April 22, 2010 Tok opp en gammel modd, jobbet litt med den, men orket ikke mer, så her er den: (Finner ikke original) Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet April 26, 2010 Rapporter Share Skrevet April 26, 2010 FET. Men fant en liten feil. Håper jeg ikke driter meg ut nå. Men på den lyktespyleren til høyre, så får begge prosjektorene sprut på seg. Men på den til venstre så ser det ikke ut som den ene prosjektoren får noe på seg. En bitteliten ting, men jeg hengte meg opp i den. :) Pluss en ting til. Hva skjer med bakgrunnen ved baklykta? Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet April 26, 2010 Rapporter Share Skrevet April 26, 2010 syns fronten "flyr" litt også, på venstere siden.. Ville sett bedre ut med litt mer skygge trur jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet April 26, 2010 Rapporter Share Skrevet April 26, 2010 (endret) Syns modden ser meget proff ut med unntak av det lille som er nevnt over her, det er jo kun små glipp. Det eneste jeg har lyst til å kommentere i tillegg er at jeg syns den ene lyktepusserbraketten peker litt for mye opp i forhold til den andre, det ser liksom ut som den ene står litt skjevt.. Men jøssenavn, småpirk. Jeg har ikke sjans til å lage noe så bra så jeg skal ikke disse modden din. :thumb En liten ting bare, legger merke til den fine lille detaljen med Icandi nede i hjørned med skygge og full pakke. Den var fin. :) Sånn sett stemmer skyggen under fronten sånn høvelig bra også, men ikke når lyssettingen på resten av bilen kommer nesten rett ovenfra.. Da blir skyggen under frontspoileren feil, og på bokstavene på bakken også.. Endret April 26, 2010 av Stig73CamaroZ28 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg