Nitrisious-E Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Hvordan er mulighetene? Er helt ny innen bil og kjøpte en a3 om tisrdagen, og mopedtiden er fortsatt ikke helt over..Men lurer siden det kanskje blir en turbo senere en eller annen gang? Vil det bli dyrt? Er det sånn at jeg kan fikse det selv(tviler sterkt på..)?Og hva er prisene for en turbo, min til max ettersom liksom? Takker for svar!;) Siter - 03 S3 x 97 A3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Flere tråder om dette på forumet her. :) Blir vel billigere å kjøpe en vanlig 1.8T i stedet for å bygge om din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrisious-E Skrevet Februar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Originally posted by NoLimit Flere tråder om dette på forumet her. :) Blir vel billigere å kjøpe en vanlig 1.8T i stedet for å bygge om din. Ok, såpass ja..Får searche litt, men ettersom det ikke blir så lønnsomt som jeg trodde så blir nok de planene kastet i bøtta.. Men hva med chip da? Er kanskje bare til turbo rigga biler det også? Siter - 03 S3 x 97 A3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg