Gå til innhold

Felger, senk og div. snacks på G2en min:)

Ranger emnet


Terjeth

Anbefalte innlegg

Er det noen som ville tatt seg tid til å modde bilen min?

 

Ting jeg gjerne vil ha er:

Senk, gjerne så mye som mulig. Den er litt baktung, så jeg vet ikke om det kan fikses på, men det er ikke så farlig.

 

Felger - ATS Classic, godt oppi hjulbuene, bredt og med strekk om det ikke blir for vanskelig. Ønsker og et bilde med de felgene som står på.

 

Gul lykt under fangeren, og kanskje et bilde med originale hovedlys, og ett med gule hovedlys, hvis dere gidder.

 

Noen bilder som kan hjelpe:

 

Golfenfram.jpg

classic.jpg

ats_classic.jpg

new08148by0.jpg

 

Sånn rund gul lykt som det her, bare under framfanger:

Rat_look_by_6ec.jpg

 

Håper det ikke ble for mye, har bare litt for mange ideer til å klare å bestemme meg.

 

Sleng gjerne på ei takgrind med oljefat og hele pakka hvis dere gidder:)

 

På forhånd takk.

 

Mvh. Terje

Endret av Terjeth
Fjernet bilder med reg.nr.

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å Gud bedre, du tok den helt ut jo!:D Det ble mye bedre enn jeg hadde håpet! Det første bilde med kun senk synes jeg så helt ekte ut ved første øyekast:) Tusen takk skal du ha!:D Nå har jeg litt mer motivasjon og:D

 

Det hadde vært grisetøft med rat look, men ei sånn takgrind koster litt, vil jeg tro.

 

Tusen takk nok en gang, Stig73CamaroZ28!:D

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å Gud bedre, du tok den helt ut jo!:D Det ble mye bedre enn jeg hadde håpet! Det første bilde med kun senk synes jeg så helt ekte ut ved første øyekast:) Tusen takk skal du ha!:D Nå har jeg litt mer motivasjon og:D

 

Det hadde vært grisetøft med rat look, men ei sånn takgrind koster litt, vil jeg tro.

 

Tusen takk nok en gang, Stig73CamaroZ28!:D

 

Bare hyggelig det ja. :) Syns den ble litt tøff med "full pakke" liksom.. :tannløs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig det ja. :) Syns den ble litt tøff med "full pakke" liksom.. :tannløs:

 

Ja, ikke snakk!:D Siste ønske om du orker: Kan jeg få full pakke igjen, bare med originalfelgene og uten teip over lysa?:)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen hjertelig!:)

 

"Vrei" du litt på selve bilen, siden den ikke ser så baktung ut, eller er det øynene mine som tuller?

 

Det er ikke øynene dine som lurer deg nei, jeg har senka bilen mer foran enn bak. Et hint, se på traktoren i bakgrunnen som jeg lot bli med ned siden jeg ikke gadd å modde fram mer av den. Kunne sikkert likegreit fjernet den helt, men jeg lot den være..

 

Så ja, jeg har nok vridd bilen litt ned med fronten samtidig som jeg dro den bittelitt mer ned bak. Og så har jeg tegnet bakgrunnen som ble blottlagt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår