Lunaz Skrevet April 21, 2010 Rapporter Share Skrevet April 21, 2010 Klarer ikke å finne antenna mi etter at jeg tok den av i høst for vinterlagring. Noen som vet hvem som kan skaffe en slik rimeligst? Byttet også batteri og radioen spør etter kode. Hvor får jeg tak i denne? Er en original radio. Siter 05 Mondeo 2.2TDCI Titanium X 83 Golf GTI MK1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stusjelig Skrevet April 21, 2010 Rapporter Share Skrevet April 21, 2010 Klarer ikke å finne antenna mi etter at jeg tok den av i høst for vinterlagring. Noen som vet hvem som kan skaffe en slik rimeligst? Byttet også batteri og radioen spør etter kode. Hvor får jeg tak i denne? Er en original radio. Men tanke på den Kod'n på orginal radion'n så skal den kanskje stå i insruksjons boka, hvis ikke, så må du til Chrysler verksted/forhandler.. og få de til å finne den frem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunaz Skrevet April 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2010 Den er grei, jeg ringer de på mandag. Ingen som vet hvor jeg får tak i antenne, eventuelt om den er lik andre stratuser av samme årsmodell selv om den er en cab? Da har jeg en den hoggerier jeg kan høre med isåfall :) Siter 05 Mondeo 2.2TDCI Titanium X 83 Golf GTI MK1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rstange Skrevet April 27, 2010 Rapporter Share Skrevet April 27, 2010 Så vidt jeg finner ut er det samme antenne på kabriolet og sedan ;) Siter Bilforumet.noModerator: Chrysler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg