VWLOVAH Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Heisann! Trenger kaldstartdyse og termotidsbryter til en Golf GTI 82 mod 1.8... Må fungere selvfølgelig :p Noen som har noe slikt liggendes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Originally posted by VWLOVAH Heisann! Trenger kaldstartdyse og termotidsbryter til en Golf GTI 82 mod 1.8... Må fungere selvfølgelig :p Noen som har noe slikt liggendes? har iaf dysa... men hvor sitter termotidsbryteren? Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWLOVAH Skrevet Februar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Supert, hvis du har en haynes bok finner du den lett... Det er en brun bryter som står ovenpå et kjølerør som går inn i blokka over oljefilteret litt mot høyre... Skal prøve å skanne inn bilde fra haynes boka imorgen... Har du ledningen og kontakten til kaldstartdysa også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Originally posted by VWLOVAH Supert, hvis du har en haynes bok finner du den lett... Det er en brun bryter som står ovenpå et kjølerør som går inn i blokka over oljefilteret litt mot høyre... Skal prøve å skanne inn bilde fra haynes boka imorgen... Har du ledningen og kontakten til kaldstartdysa også? Har ett par ledningsnett liggende tror jeg så noen kontakter finnes det vel alltid. Men har nok ikke bryteren Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 kaldstart dyse kjøpes raskt 83 mod golf Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z10an Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 er også interresert i kaldstartdyse... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWLOVAH Skrevet Februar 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 MEKK DERES EGEN TRÅD!!! hehe :D :D :D MY DYSE :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Originally posted by Blix1 kaldstart dyse kjøpes raskt 83 mod golf Blix1, hallo tror du virkelig noen vil selge deg noe? du som ikke betaler for deg? hva med å gjøre opp for døra mi før du handler "gratis" med andre. Siter 1981 DMC DeLorean 1979 Pontiac Trans Am 2000 Peugeot Partner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Hva med å skifte nicket ditt? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Hva er problemet siden du skal kjøpe nye dyser og bryter? Jeg fikk nylig problem med kaldstarten på min, får ikke bensin fra kaldstartsdysa. Har prøvd å bytte dysa uten suksess. Er det termotidsbryteren som styrer om kaldstartsdysa skal aktiveres (temp under 30 grader)?? Kan denne isåfall bypasses for å teste om det er denne som er gåen? Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWLOVAH Skrevet Februar 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Heisann Baldrick! Problemet mitt er at min ikke får riktig blanding ved kaldstart, jeg må NIruse den i flere minutter før den kommer seg. Har fått tips om å ta av kontakten til termotidsbryteren å så starte da finner du ut om det er den som fucker opp, er jo mest sannsynlig den uansett da men da har du sjekka det. Termotidsbryteren er den brune kontakten som sitter på toppen av det øverste kjølerøret som går inn i toppen... Hjelper nok heller lite å byte dysa, med mindre den er tett. Men en ny termotidsbryter koster 1800 kr så isteden for å bytte den kan du bare sette strøm direkte inn på kaldstartdysa og strekke ledning inn til dashbordet og montere en bryter da har du fiksa deg en "CHOKE" hehe. Bare vipp på bryteren når du skal kaldstarte å skru den av når du hører på motoren at den får for mye bensin. Genial patent egentlig :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Høres veldig likt ut som min ja! Vi prøvde igår å ta av kontakten på termotidsbryteren, uten noen forskjell... prøvde også å "kortslutte" den også det uten resultat. Men det er nok heller som du sier at en må få satt på strøm og at dysa da pøser ut bensin :) Får se om vi finner en ny bryter og prøve med den, må kunne gå ann å få tak i brukt! Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg