Dammed Skrevet April 20, 2010 Rapporter Share Skrevet April 20, 2010 (endret) Har fått meg en slik en ved feil nå. Den er strøken, men det er en B-vare spiller. Jeg har kun testet for å se om den fungerer. Denne spilleren er en amerikansk spiller, så radioen er slik at den mottar kun oddetalls stasjoner, dermed får du ikke inn alle radio kanaler. (De som slutter med partall, f.eks. NRK MP3 87.6) Det jeg kjøpte den for var $420 + frakt og moms. Det følger med kvittering og det er 3 års garanti på denne Med frakt og moms så blir det ca 3600kr. Jeg er åpen for bud over 2000kr. Noen bilder av spilleren: Endret April 26, 2010 av Dammed Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet April 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2010 bumpbumpbump Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet April 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2010 Sendt tilbake til US of A. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg