kj0rum Skrevet April 20, 2010 Rapporter Share Skrevet April 20, 2010 Hei :) Skal nå muligens kjøpe meg en volvo 242 1977-modell, men jeg vil gjerne ha deres mening om det er ett bra kjøp :D http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=21917293&imageType=IMAGE&imageSrc=3/219/172/93_-474358179.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet April 20, 2010 Rapporter Share Skrevet April 20, 2010 Syntes det ser litt hjemme mekk ut, ser ut som høytalerkabelen går rundt dørstolpen for eks.:P Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kj0rum Skrevet April 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2010 (endret) Hehe er klar over det men blir i så fall fikset;) Endret April 20, 2010 av kj0rum Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet April 20, 2010 Rapporter Share Skrevet April 20, 2010 Var jo fin km stand på den da :) Hvis det ikke er motoren bare han mener... Den høytaler kabelen er jo bare bagatell, men så hvis han har slurvet like mye med lakkering og grunnarbeid kan det jo være litt skummelt. Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet April 21, 2010 Rapporter Share Skrevet April 21, 2010 Lett å se seg blind på blank lakk og fine fargefotografi. Ta med deg en pennemagnet og let etter sparkel. Er lakken strøken? Hvis ikke er den ikke verdt mye i mine øyne. Lakken altså. Hva med alt annet som ikke strøkent? Er det mulig å få tak i nytt/brukt, og i tilfelle hva koster det? Mangler det ymse lister og småbiter kan du holde på lenge før du har et 100% eksemplar. Ta utgangspunkt i de billigste påskiltede eksemplarene tilsalgs og vurder hva får for de ekstra kronene. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kazzy Skrevet April 21, 2010 Rapporter Share Skrevet April 21, 2010 Har dårlig erfaring med biler som har blitt utsatt for "rånestilen". Så vær obs på at det kan være masse jallamekk. Men om bilen er heil og grei. Og faktisk er så fin for rust som annonsen tilsier, så ser eg ingen grunn til at den ikkje er vært alle pengan=) Gamle toførr ruster bra, så sjekk under, og gjerne kjenn på kanlar ol at det faktisk er friskt metall som er der og ikkje glassfiber, gips, og alt anna tull folk stapper oppi der. Siter Volvo 245 86' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kj0rum Skrevet April 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2010 Takker for svar ;) Er på grunn av at bilen er såppas strøken for rust at den er så atraktiv med tanke på at det er ikke mange 242 som finnes på markede lenger som er så og si strøken :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-jacobsen- Skrevet April 23, 2010 Rapporter Share Skrevet April 23, 2010 (endret) hallo erlend, e dt den karen :) kan jo høre om den er rustsveisa eller org rustfri, og om den ble lakkert proft osv :) men ville ha pruta litt på den. forresten, veldig fin front på 75-78 modellene syns jeg ;) Endret April 23, 2010 av -jacobsen- Siter 1990 Volvo 740 f Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg