Gå til innhold

18" på golf 3

Ranger emnet


commodus

Anbefalte innlegg

har kjøpt coilivers ja... hviist jeg slenger på 205dekk og valser hjulbuene godt burde vel deg gå fint?

vet det er feet med 16" på..har brock b6 felger og til den..men vil prøve noe stort og:D

04 Opel combo 1.7di

Opel rekord c caravan 1700

Vespa bravo

vw golf 2.0i stv(skrotet)

vw vento 1.9tdi(skrotet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går nok, får tak i en ny spindel vettu. Ellers hakke jeg hørt om så mange som har slitt i filler spindelen sin på det da, kanskje hjulageret tar imot litt av støyten? :P

 

Retteråsen

 

Bytta hjullager 3 ganger bak på 6mnd:D nå skal det byttes spindel og hjullager, 17" felgene skal byttes i 15" eller 16". skulle vel egentlig ha byttet over til vr6;)

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å svare på trådstarter så kommer det veldig ann på inpreset på felgene, 8,5x18 kan bli trangt på en golf fremme, men bak blir det lettere.

 

 

18'' på G3 er nullstress, viser til den rosa golfen jeg hadde

Husker ikke bredden men den var breiere enn 215 iaf ???/35R18 var det! Tror felgene var 8.5 og 9.5'' Breie :)

Dog satt det GTi skjermbreddere på den!

 

Retteråsen

 

8" og 9" om det er pinky som jeg bygde du sikter til. Der var alle hjulbuer var valsa, fremme var det vr6 understell, bak var det CL bakstilling med VR6 bremser for å få 5x100. Dette gjorde bilen litt breiere bak.

 

ikke bra med store felger på over lang tid, tar livet av spindel :D

 

Bytta hjullager 3 ganger bak på 6mnd:D nå skal det byttes spindel og hjullager, 17" felgene skal byttes i 15" eller 16". skulle vel egentlig ha byttet over til vr6;)

 

Nå har vell jeg kjørt mine år med 8 og 9x18 (ET35)på golf 3, og aldri vært ute for at noe spindler har blitt ødelagt, heller ikke hjulalger....

Akk montert nye inter action på nåværende golf, 8x18 ET38 fremme og 9x18 ET35 bak, med 15mm spacer for å få felgene helt ut. Gti/vr6 bakstilling/bjelke er litt smalere enn CL/GL bjelke med VR6 bremser, så da er det plass til mer.

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår