todleif Skrevet April 23, 2010 Rapporter Share Skrevet April 23, 2010 Det står på ampen "2 ohm stable"? Ok så jeg vil altså kunne drive 2x12" Seas elementer og få utnyttet dem? Hvorfor står det da 1600w hvis det ikke er tilfelle? (Kan hende jeg er teit nå, men er som sagt fersk på området!) Forsterkeren er stabil ned til 2ohm Eg veit ikkje om forsterkeren klarer å levere 310w pr kanal. Klarer den dette, skal det nok gå greit med 2 subber. (sjølv om Seas høgtalerene tåler 500w) 1600w er maks watt. Dette er ein total verdiløs informasjon. Er normalt at billigmerker bruker dette for å markedsføre produktene. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekki Skrevet April 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2010 (endret) Hvor får du 310 fra? Noe måte å regne på dette? Med andre ord vil du si at det var et dårlig valg av forsterker? Endret April 23, 2010 av Brekki Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 23, 2010 Rapporter Share Skrevet April 23, 2010 310 er ifra linken i ditt første anlegg. Det finnes selfølgeligt bedre forsterkere, men dette er vel avhengig av kva ein er villig til å betale. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekki Skrevet April 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2010 (endret) Da tror jeg nok at jeg tar en kikk på de SEAS elementene! Hvordan vil de være hvis jeg evt. engang skal oppgradere anlegget med f.eks ny forsterker? Er de best i lukket eller åpen kasse? (Kan man f.eks bygge to kammer i en kasse hvor det ene kammeret har port og det andre er lukket?) Til sist vil jeg høre om dere har noen komponentsett foran og anbefale? Mener jeg har plass til 6" i dørene, og egen plass til diskant. Takker for fine svar, og beklager hvis jeg måtte ha det inn med T-skjebirthday Endret April 24, 2010 av Brekki Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattromaniac Skrevet April 24, 2010 Rapporter Share Skrevet April 24, 2010 focal krx2... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekki Skrevet April 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2010 Er redd det blir litt i dyreste laget foreløbig! Hva med SEAS Lotus performance? Noen som har noe erfaring med disse? http://www.mamut.net/dynabel/subdet158.htm De leverer jo også SEAS Lotus basserne også, så hadde jo vært greit og handla alt på et sted! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg