Shyggen Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Noen som vet bolt sirkel på denne? Er veldig intressert i 17" til denne.. og må være brede bak da det skal være minimum 255slisser bak og ca.225-235slisser foran.. Noen som har? :) eller vet? Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 z Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 BOLTMØNSTERET PÅ DIN BIL ER 5-114,3. Siter 240 z Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaRKooN Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Originally posted by Shyggen Noen som vet bolt sirkel på denne? Er veldig intressert i 17" til denne.. og må være brede bak da det skal være minimum 255slisser bak og ca.225-235slisser foran.. Noen som har? :) eller vet? Det er 5x114,3 ! Har du MK3 ? Jeg har en sånn selv skjønner du !Vil komme i kontakt med andre som har ! Er det turbo? :rolleyes: Siter [86]Toyota supra turbo MK3 Subaru impreza Wrc rc bil :-) [x]BMW E30 ___________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 har noen 17" felger og dekk men de er ikke så breie som du vil ha de da... men boltsirkel stemmer;) Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Februar 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Bilde? Pris? Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 Litt møkkete men... hadde tenkt på 5000 men det kan jo diskuteres..ganske nye dekk på de oxo;) Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaRKooN Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 Jeg har noen omtrent like til dem over til min supra! Står 215/55 Dekk på dem ! 225 passer fiint! RH felger det oxo! 5500,- Siter [86]Toyota supra turbo MK3 Subaru impreza Wrc rc bil :-) [x]BMW E30 ___________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Februar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 Hadde lyst på noe litt mer fansy.. hvor bred er disse felgene? som sagt.. har planer om LITT bredere dekk en normalt.. ;) foran/ bak 235 / 255 Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 vet ikke hvor brede de er.. de fulgte med bilen når jeg kjøpte den og jeg bare la de inn i boden når jeg kom hjem.. har såvidt sett på de med andre ord... er nok litt for smale for 255 dekk Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg