krissaa3 Skrevet April 14, 2010 Rapporter Share Skrevet April 14, 2010 finner ikke noe tidligere innlegg om det å bygge om fra vanlig cd spiller til dvd skjerm.. jeg har hørt litt rundt om og mange sier det ikke er mulig å bygge om fra cd spiller til 2 din skjerm når man har klima? er det noen som kan fortelle meg noe fakta? dette gjelder en a3 1999 8L takk på forhånd... Siter Never drive faster than your guardian angel can fly Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
uggsa Skrevet April 18, 2010 Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 jo det er visst mulig. Har planer om å gjøre det selv. Koster ca 15 000 kr, for original audi navi. inkl montering. Så bare å begynne å spare:) Er en fyr i moss som driver med det ihvertfall, du finner han på finn. Har ihvertfall finni til bilen min, den er litt nyere da men, jeg har fortsatt bare vanlig cd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg