depalmer Skrevet April 14, 2010 Rapporter Share Skrevet April 14, 2010 Hei. Jeg ønsker å kjøpe en 4-kanals forsterker, 4 høytalere(2 framme og 2 bak) og en subwoofer. Vil helst holde meg til et merke, men alt er av interesse. Skal ha noe billig som spiller greit. Dersom dere har noe, send meg en pm eller skriv her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigheri Skrevet April 24, 2010 Rapporter Share Skrevet April 24, 2010 Har en ferdigkasse med 2x12" elementer fra MDS. Og En kraftig Cadence 2 kanalsforsterker om det kan friste? Siter 1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red. 1998 Ford Mustang 3,8V6 1995 Chevrolet Astro EXT AWD 2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 Hei. Jeg ønsker å kjøpe en 4-kanals forsterker, 4 høytalere(2 framme og 2 bak) og en subwoofer. Vil helst holde meg til et merke, men alt er av interesse. Skal ha noe billig som spiller greit. Dersom dere har noe, send meg en pm eller skriv her. Hvilken forsterker skal du bruke på sub?? Har du tenkt til å ha høyttalere i hatthylla? Det er i så fall ikke å anbefale når du skal ha sub i bagasjen, fordi disse vil påvirkes av trykket fra suben, og spille stygt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg