Mr turbo Skrevet April 10, 2010 Rapporter Share Skrevet April 10, 2010 Lurer på hvor mange feste typer det finnes til 940? er det forskjell på forskjellige årsmodeller? jeg har satt 940 lykter på en 740 men ble litt forskjell på hver side, og feste i skjermen så ikke helt like ut, tror kanskje mye av problemet ligger der. Har ikke grillen på nå, men fester grillen lyktene noe særlig eller blir lysene "riktigere" stillt ved hjelp av grillen? ble litt løst uten grillen men sitter der sån som de gjør nå midlertidig jeg kjøpte nye deksler/fester til siden mot grillen, forklarte volvo hva jeg skulle ha, figuren ble med ut og så på det og bestilte det, fikk to deksler som skrues fast i lyktene, er også feste annordninger på de til grillen men det jeg syntes virker litt rart er at jeg ikke får skrudd samme del inn i selve bilen også så det blir stødigere. Syntes bilen ser litt mongolid ut nå håper grillen hjelper :p Siter Bmw 530i v8 1996 gobilen200sx 1993 solgtVento 1992 1,8cl restaureres740glt 1990 2,3 16v solgtNissan primera 2000 solgt og dynget Audi 80 1993 bruksbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg