mopedfaan Skrevet April 9, 2010 Rapporter Share Skrevet April 9, 2010 jeg har kjøpt meg en passat stv 04 modell. og så vil jeg gjøre bilen tøffere med å bytte til en emblem fri grill, da lurer jeg på hvordan fu får løs grillen etter at du har skrudd løs de 2 torx skruene. jeg vil også bytte tuta, hvordan kommer jeg til den. jeg har kikka grundig i motor rommet men finner den ikke, er den jømt bak noe plastik deksel eller. håper på positivt svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mopedfaan Skrevet April 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2010 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahii Skrevet April 10, 2010 Rapporter Share Skrevet April 10, 2010 Grillen sitter fast med noen klips bare og ta forsiktig , du må også ta av den du åpner pansret med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mopedfaan Skrevet April 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2010 har fått løsne det klipset som sitter forran der som panser låsen er. men hvordan får du løsna den plastiktappen som du drar ut for å løsne panseret helt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mopedfaan Skrevet April 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahii Skrevet April 12, 2010 Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 Flatskrujern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg