kommando Skrevet April 9, 2010 Rapporter Share Skrevet April 9, 2010 http://www.klikk.no/motor/bil/article564342.ece awsome ide. tror det blir litt upraktisk i norges humpete veier da. hva tenker dere? Siter ( ) audi a3 1.8T 2000 (x) audi a4 1.8 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelen Skrevet April 9, 2010 Rapporter Share Skrevet April 9, 2010 0ser veldig greit ut, men tror heller jeg hadde gåttfor en ekte tablet med åpnere os og usb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
littrar Skrevet April 24, 2010 Rapporter Share Skrevet April 24, 2010 Kjempe god idé. Mye jobb å få den tilpasset i dashbord, hvis man ikke har nødvendig utstyr sånn som de hadde. Takk for at du delte dette med oss :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice3d Skrevet April 26, 2010 Rapporter Share Skrevet April 26, 2010 Hadde tenkt tanken jeg også, men slo den fra meg etterhvert. Foreløpig er jo diskene litt for små synes jeg. Er jo greit å få med hele musikksamlinga i bilen, samt noen sesonger med en bra tv-serie. Er også usikker på hvordan layouten fungerer for bruk i bil. Sånn i forhold til Road Runner.. Men innebygd gps og stor skjerm er klare fordeler. Siter Go your own way! 87 Pontiac Firebird Trans Am 91 Chrysler Saratoga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kommando Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2010 ipad har vel støtte for netverk også. ekke feil med spotify i bilen ;D Siter ( ) audi a3 1.8T 2000 (x) audi a4 1.8 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg