Artmat Skrevet April 8, 2010 Rapporter Share Skrevet April 8, 2010 Hei, jeg er ny her. Eier en Passat 1997 modell. Har en 1.6 AHL motor som jeg har slette ganske lenge med og fikk nylig beskjed om at stempelringang er gåen og masse shit inni. Treng overhaling eller ny motor. Derfor leter jeg etter ny(brukt). Lurte på om jeg kunne sette inn noe annet enn AHL med eventuelt flere HK med minst mulig ombygging. Noen som kan hjelpe og anbefale? E ganske grønn på området. Takk på forhand. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet April 8, 2010 Rapporter Share Skrevet April 8, 2010 Hei, jeg er ny her. Eier en Passat 1997 modell. Har en 1.6 AHL motor som jeg har slette ganske lenge med og fikk nylig beskjed om at stempelringang er gåen og masse shit inni. Treng overhaling eller ny motor. Derfor leter jeg etter ny(brukt). Lurte på om jeg kunne sette inn noe annet enn AHL med eventuelt flere HK med minst mulig ombygging. Noen som kan hjelpe og anbefale? E ganske grønn på området. Takk på forhand. Det er mye som må byttes ved byting til annen motor.Bremser,understell,motor og ledningsnett. men er viljen der så er det mulig,letteste vei ut er en bytte motor.selge å kjøpe en med større motor.vil trolig være billigere enn å bygge om en såpass gammel bil i grunn. Håper dette svaret var til noe hjelp Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg