Musiq Skrevet April 7, 2010 Rapporter Share Skrevet April 7, 2010 Vet ikke om dette er riktig sted å plassere denne tråden men, da blir den vel bare flyttet. :) Tross alt mitt første innlegg så ikke drep meg. En bekjent av meg har en Suzuki Baleno, stasjonsvogn. Men det er noe rart med styringa. Når styret står RETT, så står det ene hjulet rett å det andre litt skrått, så når bilen ruller framover står styret 90* oppover, altså ikke rett, tar man styret rett når den kjører, så drar den rett ut til venstre. Når man svinger litt til venstre, så plutselig drar den helt over av seg selv og det kommer rare lyder, og dekket treffer noe. Og når man svinger andre vei kommer det også bare rare lyder. Når den står full svingt til venstre står det ene hjulet normalt, mens det andre står helt skrått, nesten som om det holder på å knekke.' Hva er galt? :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet April 7, 2010 Rapporter Share Skrevet April 7, 2010 Det hørtes jo helt vilt ut, så jeg vil råde til å dra til verksted å få sjekka forstillinga på bilen. Det er ikke trygt å kjøre når det er sånn. Mest sannsynlig er det noe galt med styrestaget, evnt bærearm. Få det uansett sjekket. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musiq Skrevet April 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2010 Det hørtes jo helt vilt ut, så jeg vil råde til å dra til verksted å få sjekka forstillinga på bilen. Det er ikke trygt å kjøre når det er sånn. Mest sannsynlig er det noe galt med styrestaget, evnt bærearm. Få det uansett sjekket. Ja, skal få han til å få sjekket det i morra. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg