remixen Skrevet April 6, 2010 Rapporter Share Skrevet April 6, 2010 Har et veldig tungt ratt på min Ford Focus 2000mod. Har også merka at når jeg står på tomgang og bruker bremser, clutch eller ratt går tomgangen nedover fra 800 til 600 (eller deromkring) og lyktene ser ut til at de får lite strøm siden de "vibrerer". Dårlig servopumpe, lekkasje eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Møllergutt Skrevet April 8, 2010 Rapporter Share Skrevet April 8, 2010 servo pumpa di hengser seg opp Siter -Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak) -Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil) -Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt) -Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil) -Volvo 240GL(vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Møllergutt Skrevet April 8, 2010 Rapporter Share Skrevet April 8, 2010 henger*, ta av dinamo reima og kjekk hjulet til servopumpa Siter -Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak) -Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil) -Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt) -Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil) -Volvo 240GL(vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remixen Skrevet April 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2010 alltid vært redd for å ta av den reima, i frykt for å ikke få den på igjen :ahahahhaha: men fikk noen til å styre menst jeg lytta på den, var en slags slurelyd. en svak en dog Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg