VwPolo Skrevet April 6, 2010 Rapporter Share Skrevet April 6, 2010 Hei, Antenna har knekt på min Volkswagen Polo fra 1998 og jeg lurer på om noen vet hvordan jeg skifter denne? Den sitter forran på førersiden og bare plasthysteret er igjen. Er redd for å brekke og ødelegge. Noen som kan noe om dette eller har linker til fasit? Hjelp mottas med takk! Ø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattromaniac Skrevet April 6, 2010 Rapporter Share Skrevet April 6, 2010 Hei,Antenna har knekt på min Volkswagen Polo fra 1998 og jeg lurer på om noen vet hvordan jeg skifter denne? Den sitter forran på førersiden og bare plasthysteret er igjen. Er redd for å brekke og ødelegge. Noen som kan noe om dette eller har linker til fasit? Hjelp mottas med takk! Ø spørr på vw forumet her inne da vel.. de bør ha peil;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg