grimlock Skrevet Juli 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2010 var det jeg skulle frem til hehe..lik senk og felg/dekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grimlock Skrevet August 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2010 Er det noen som har montert understell på 2000 modell a4?.har oppstått et problem etter jeg monterte et justerbart understell på min a4:/ Alt er skrudd ordentlig til og ting ser bra ut,men under prøveturen så begynte det å lage dunkelyder bak ved demperene:/ noen som kan gjette seg til hva dette kan være?. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grimlock Skrevet August 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2010 Hm er det ingen som har noe svar?.eller tips på hva det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 21, 2010 Rapporter Share Skrevet August 21, 2010 Mest sannsynlig en eller annen skrue, eller en foring som ikke sitter helt som den skal. Eller fjæra som ikke sitter helt rett i gummiholderen. Litt støy må du regne med i starten, men det er som regel bare knirking. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grimlock Skrevet August 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2010 hm men har sjekket at alt er slik det skal være!.men det slår skikkelig:/ høres akkurat ut som at demperen bånner..men det kan jo ikke være tilfelle siden det er et helt nytt understell. holder faktisk på i dette øyeblikk med å jekke opp bilen for å skru av demperne bak for å sjekke at alt er slik det skal være,men merkelig at det skal oppføre seg sånn!. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg