tomcatos Skrevet April 5, 2010 Rapporter Share Skrevet April 5, 2010 hei. jeg har en volvo B230 forgasser motor som jeg ikke har behov får. den har stått i oppvarmet værksted men har ikke plass der lengere så har stått ute under en presenning ca den siste månden. bilder kan sendes eller legges ut hvis dere er veldigt intessert. motoren vill bli vasket og muligens lakka opp igjen der det er rødt,grått og svart. og rydding i ledninger vil selvfølgeligt bli gjort før eventuelt kjøp. prisen er rundt 2000kr men den er diskutabel :eddie bare og sende meg en melding på 91511707 hvis du er interessert. Mvh TOMCATOS Siter jeg er kanskje ikke smartest men jeg kan mest. jeg har hatt 1 moped eller 8! så byner å bli lei. men ei nei jeg må ha ei ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomcatos Skrevet April 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2010 ingen som er interissert i en volvo motor? Siter jeg er kanskje ikke smartest men jeg kan mest. jeg har hatt 1 moped eller 8! så byner å bli lei. men ei nei jeg må ha ei ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomcatos Skrevet April 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2010 solgt Siter jeg er kanskje ikke smartest men jeg kan mest. jeg har hatt 1 moped eller 8! så byner å bli lei. men ei nei jeg må ha ei ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg