Floff Skrevet April 3, 2010 Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 Hey. Jeg skulle gjerne hatt noen tips til bygging av anlegg i peugeot 206cc. Originalanlegget kan jeg ikke si har overbevist meg, men det gjør ikke det i så mange biler heller. Jeg ønsker å oppnå en god lydopplevelse, muligheten for høy lyd, ålreit med bass (samtidig spare plass). Så jeg har tenkt til å kjøpe: - Nye elementer foran - Nye elementer bak - Aktiv bass i begge forsetene - Ny spiller Jeg lurer på om noen har noe å anbefale som IKKE er overpriced. Jeg tenkte å bruke ~2500 på spiller. Uklart med det andre enda, men bare kom med forslag. Har ikke funnet ut hva jeg skal ha enda, men har sett på en del. Klarer ikke bestemme meg :/ Har noen btw forslag til hva jeg kunne gjort for å fått kanskje enda bedre lyd? Takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet April 3, 2010 Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 Finnes jo noen muligheter til CC... Paneler til dørtrekkene, med to par 6,5" blir det mer bass foran: Finnes også nytt gulv til bagasjerommet med integrert basskasse (plass for 12"), som knapt tar plass... og nok kan gi mer trøkk enn to flate aktive under forsetene. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Floff Skrevet April 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 Diskanten foran ved bjelken har jeg ikke sett før. Vet ikke om jeg har så utrolig lyst til å lage hull. Men du sier at man kan skifte gulvet. Har du bilde av det, eller ev.t vet hvor jeg kan få kjøpt det + pris? Likte forslaget, og visste ikke at noe sånt fantes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet April 3, 2010 Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 Selger dette selv gitt... ;) send en mail, eller sett sammen nick og f.eks. en dot no... alacocaina Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marthea Skrevet Juni 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2012 Jeg er også interessert i det der med gulvet, hvor kan jeg søke det opp? og evt. pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2012 Han skriver det jo over her, sett på en .no etter nicket..... transmedia.no ;) Eller for å gjøre det enda enklere: http://transmedia.mystore.no/ds_product_info.php/cPath/343_414/products_id/4684 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg