stefan88 Skrevet April 2, 2010 Rapporter Share Skrevet April 2, 2010 hei. har vert på langtur med bmw`N og fikk et lite problem underveis. bilen bynte pluttselig å gå på 5 sylindre, ikke veldig morro å kjøre 60 mil med risting og halvparten av hestene i hus..:praydamndamn har bytta alle pluggene og prøvde meg fremm med en ny pluggledning. kom fremm til at det var syl. nr. som ikke går. nytta heller ikke med ny pluggledning. er det noen som har vert borti det før og kan guide meg litt? takker på forhånd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet April 2, 2010 Rapporter Share Skrevet April 2, 2010 Tatt en komptest på sylinderen som ikke tenner? Får den sylinderen bensin? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stefan88 Skrevet April 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2010 ja har tatt komptest på den komp = 0. så jeg er i full gang med demontering. noen som har en m20b20 motor i god stand til salgs? eller evt. en m20b25 hvis ikke ommbyggingen er for mye jobb? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg