kjell erik aune Skrevet April 2, 2010 Rapporter Share Skrevet April 2, 2010 heisann. for noen dager siden når eg kjørte var eg sikker på att eg hadde punkert på venstre fremhjul,gikk ut og sjekket og der viste det seg att fjøringen hadde vridd seg nerover viss dere skjønner ka eg mener,ca 2ringer var komt under den skiven som den skal stå på. noen som vet om det er problematisk å få den på plass igjen,er det bare å jekke opp bilen,skru av hjule og feste noen tvinger på fjøren å dra den på plass? eller burde eg ta kontakt med ett verksted? bilen det er snakk om er en ford mondeo 02 trend 2liter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 2, 2010 Rapporter Share Skrevet April 2, 2010 Sannsynligvis har fjæra knekt og passer ikke helt som den skal i fjærskåla lenger. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg