Dr_S Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Ser ut som en liten fargeforskjell på den biten under pottene og resten av bilen.. Ellers var Golfen tøff den, men jeg ville valgt andre speiler og baklykter :) F.eks disse Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 vr6r...om du skal ha sånne lykter som dr.s viser frem, så har jeg et par billige til salgs! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 synes de er fete på røde golfer: Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Ja, den er jo også rød denne :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Nettopp, da blir det nydelig... Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Originally posted by swidish vr6 Nettopp, da blir det nydelig... De er nydeligst i mørk chrome!;) Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet Juni 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 ja veit det er lakk forskjell der... men det blir fikset på... Baklyktene er bare satt på sånn midlertidig til torsdag da kommer det mørke led lykter fra fk.. bildet kommer med en gang de er på montert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 VR6r: Fikk du parkert under han med lowrider skiltet?:D Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Så bilen di på Våler og den var fin. Er det praktisk mulig å kjøre med den høyden du hadde på den der, eller var den kun show senka? Her er et av bildene jeg tok Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo_gti16v Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 bilen er vertfal noe av d rååeste som går her i området;) STRØKENT!! gler mej til du får nye felgane,blir sikkert rått;) Tror det var lite gøy å kjøre nedover m den senkinga der gunnar;);) åtil han som hadde en kamerat m lavere 3`er uten å valse så lure jg på hvilken felger han har?6x13?? :):) *gler meg* 1uke gjenn til ej kommer uttpågjenn no;) Siter Kjør Hardt,Kjør Stil ,Kjør Lavprofil!!! http://www.lundalracing.piczo.com -85 VW Polo Classic 1,3 sint!.p -86 Dodge 350 le "Hinna" Gul:) -x 73 Boble 1303s FET! Bad Beetle :titties: -x 85 VW Golf Gti 8v :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet Juni 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 bilen er ikke senket sånn bare pga showet... 110 mil tur retur nå uteb å være nedi... er litt slitsomt å ha så lite sving radius men ellers alt bra en vellykket jomfru tur får jeg kalle det:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 åssen sideskjørt har du? twisted style eller noe? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Det må jeg si helt frå Ålesund til Våler uten å ta ned på... t/r bilen var bare rå og grisesenka Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Originally posted by Mandel åssen sideskjørt har du? twisted style eller noe? Er vel M3 ja.. twisted style? pahaha Du oppi her.. Han viste en gang ett bilde og da var ikke bilen så veldig lav. Derfor var den lavere. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg