Logico Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Syns detta ble meget bra jeg:D Ser at fargen er litt spess på det side-bildet, så kult ut det. Hva slags baklykter blir det? siden du har klare lykter i fangeren foran mener jeg? Du for slenge ut noen helbilder når den er komplett da!? Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 hadde sett mer korrekt ut om enderørene så slik ut : ellers så den clean og fin ut bak, tør jeg foreslå crystal red and white lykter på den bilen, tror det hadde gjort seg Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Maj, rund potte eller de han har i litt mindre.. de over ser ikke ut. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Originally posted by vr6R ingen turbo enda nei.. men har alle dele jeg trenger liggende.. skal gjøre ferdig bilen utvendig før jeg begynner på motor.. har sittet på en del mil med VR6 Turbo (250hp)... ska love deg det var phett ;) (ble en del spoling da... sliter litt på framdekka :cool: ) så du kan bare glede deg :) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 store slike hadde passa fint : http://www.highresautoimages.com/bmw/z92.jpg Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet Juni 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 takker for all ros og ris... Heldig vis bygger jeg bil for at jeg selv skal like den:) bilen er langt fra ferdig enda, en del montering i gjenn enda... Fargen er ikke noe vanlig rødfarge.. det er en lys rødfarge som bunn farge der etter en lilla farge og 8 lag med perle effekt tilslutt 3 tykke lag med klarlakk for å få skikkelig dybde i den.. Lakkeren som gjorde jobben sa det var en av de mest krevende jobbene han har gjort:) bilen er senket det det går bak uten at det subber... 8.5*17 et 13 stikker ganske langt ut:D skal legge på 215 35 for å få den litt til ned bak... fremme får jeg akkurat en 20 pakning under cup lippa men den må litt til ned har ikke fått frem felgene fra tyskland enda så jeg veit ikke hvor mye mer ned jeg kan ta den enda... RaiRai hvordan kompisen din har greid å senke bilen sin mer en min uten å valse er meg et mysterie hvis han har samme dimmen på felgene... jeg måtte valse noe alvorlig for å få den så lav eller høy om du meiner det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Det er vel ikke Golf IV-optikk dette vel? Hva er det da? :rolleyes: Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet Juni 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 dette er Fk automotive sine ringline lykter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Seff...:) Var heeelt på bærtur og glemte det helt...:rolleyes: Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulliksen Skrevet Juni 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2004 Skikkelig feit bil du har vr6 ;) Du får stelle pent med den :cool: Siter - 1997 Audi A3 1,8l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Dette blir rått Gunnar:) Får ta deg en tur innom statoil når den er ferdig;) Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet Juni 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 etter en aktiv helg på verkstedet og en tur innom den lokale bilglass sjappa har bilen fått nytt bakvindu og litt annet snå snaks... så nå går jeg bare å venter på stereo komponenter skal komme så jeg får begynne å støype litt i bagasje rommet og få fikset litt lyd i prosjektet.. venter fortsatt i spenning på de to siste felgene som skal komme når som helst fra tyskland Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Peeeeent! Bakrute uten varmetråder eller? Ser ihvertfall cleant ut! :) Ikke spill så sparkelen sprekker igjen nå da! Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Er det modifisert orginal fanger du har bak? I såfall åssen fikk du inn skiltet? Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet Juni 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 fangeren bak er fra mattig.. er som en orginal fanger bare med plass til skiltet... men passformen på den var heilt jævlig... Anbefaler den ikke til noen uten de veit hva de gjør på... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg