Fashen Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Helt ny alu takvinge selges! passer fint til feks golf1,2,3,4,civic,almera, og generelt alle "hatchbacks" aldri brukt eller montert på bil! ny forrige fredag! bilde : pris : 1750kr ca..nypris 1950. pm meg eller mail til godoffskaters@hotmail.com hvis du er interisert! Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 stilig, kan jeg ha den på mx5en tror du,? jeg bare måå ha en sånn Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet Februar 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 hehe litt ironi der kanskje? Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Hadde jeg hatt penger skulle jeg kjøpt den av deg ;) Morro og fått den på golfen :P Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MUNKORAMA Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Du får lignede spoilere i flere størrelser og typer på mobilsentrum.no. Der koster de rundt 1200kr ny. Dette kan sikkert skyldes at det er dårligere kvalitet på disse, men det vet jeg egentlig ikke noe om. Du finner de på denne adressen: http://www.mobilsentrum.no/products.asp?c=209795933&n=1039905442#xy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet Februar 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 det kan nok være kvalitets forskjell da ja.denne vingen er kjøpt av nordic autotech (Dalhems) og koster 1950ny..derfor syntes jeg ikke 1700kr er en "upris" for en flunket ny vinge. Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet Februar 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 *bumpe opp tråden* selges 1500 eller bud! Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg