Hallvardu Skrevet Mars 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2010 Hei har nå problemer igjen med bilen min..denne ganger har det seg slik at jeg skulle starte golfen med starthjelp på batteriladeren..dette har jeg gjort mange ganger på en volvo jeg har. Men nå, på Golfen så gjekk sikringa i garasjen?! og etter dette får jeg ikke gnist på pluggene å ikke gnist ut ifra coil. har sjekka alle sikringer inne i bilen flere ganger, men alle er hele. Noen som har opplevd det samme? er det coilen som har gått til helvette eller kan det være noe anet? takker for hjelpa jeg får her inne:pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet April 1, 2010 Rapporter Share Skrevet April 1, 2010 Du satt ikke boostern feil? Pluss på minus, minus på pluss? Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hallvardu Skrevet April 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2010 nei, jeg gjorde ikke det eller sju, såg etter flere ganger.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 2, 2010 Rapporter Share Skrevet April 2, 2010 Om det er noe som har ryki, ville jeg tenkt på tenningsmodulen isåfall. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hallvardu Skrevet April 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2010 jeg er ialefall veldig usikker på hvor jeg skal starte, noen tips å råd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hallvardu Skrevet April 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2010 kan også legge til att coilen var ganske varm rett etter att dette skjedde..normalt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg