robbn Skrevet Mars 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2010 Hei Klarte og knekke hjulbolten(høyre bakhjul) på min king cab når jeg skulle skifte mutter. Det var ikke mye som skulle til, tok jo nesten ikke i en gang. Kan det ha en sammenheng at den nye mutteren er for lang? Måtte ha ny mutter da jeg klarte og ødelegge gjengene inni den gamle. Hva gjør jeg nå egentlig? Er det vanskelig å bytte bolt selv? Event fort gjort for et verksted slik at prisen er grei? Også lurer jeg på om en ikke skal bruke mutterene som var på stålfelger til alufelger? Fikk ikke noen muttere med alufelgene så har bare brukt de jeg har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2010 Kjøp ny hjulbolt, innbiller meg du fint skal greie å skifte den med å bare ta av trommelen, Røyk den lett har den vært svekka fra før av. Bank ut den gamle, tre i ny bolt, en drøss med skiver og en hjulmutte rogh draden på plass. Orginalfelger bruker samme muttrene på stål og alu, 19mm med kule på enden, uorginale finnes det litt mere, men så lenge konen er lik. Mulig stålfelg har "åpen" mutter på KingCab Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg