audia419 Skrevet Mars 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2010 Har hatt en liten dunkelyd som har blitt mer og mer ekstrem, den kommer fra høyre foran. Lyden utløses av sving radiusen på rattet. Er som regel helt fin i høy fart, fordi sving radiusen på rattet er mye mindre. Sist jeg kjørte bilen begynte det å "lugge" i rattet. Første som har slått meg var styrestag? Noen som har noen andre meninger?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Mars 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2010 Du har en gåen drivknute :) Ta å bøy deg under dekket på bilen å se om det er hull i mansjetten :) Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mars 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2010 sikkert drivknute ...... fult rattutslag og lav fart da burde du også høre det godt Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Mars 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2010 jeg kjørte nesten en hel sommer på en dårlig drivknute, men i slutten så dunket den nesten hele tiden! uansett hvilken hastighet, om det var rettstrekker eller ikke :P... og denne kan du bytte selv =) Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audia419 Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2010 ville bare si at det var drivknuta;) Fikset det idag, god som ny! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kidnicky Skrevet April 2, 2010 Rapporter Share Skrevet April 2, 2010 Hva kan jeg risikere om jeg kjører for lenge me gåen driv knute da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupRnova Skrevet April 3, 2010 Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 Med tiden vil du nok ta knekken på andre ting også. Blir jo mere belastning på andre forstillings deler :) Best å få byttet så fort som mulig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kidnicky Skrevet April 3, 2010 Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 joda, tok vel knekken på en del ting i går natt:( Datt ut ett tannhjul lignende ting å noen "Klinke kuler", noen som hvet hvor det kommer fra:S Høres nesten ut som dette blir dyrt:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupRnova Skrevet April 3, 2010 Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 For guds skyld, IKKE kjør rundt med noe slikt. Når du sier klinkekuler, mener du da kulene i hjullagra? Må da ha kjørt stakkarn hardt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kidnicky Skrevet April 3, 2010 Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 er igrunn ikke sikker, små metal kuler av no slag. kan de komme fra andre steder en hjul lagrene da? Blitt kjørt litt hardt i vinter ja, men alt gikk til f under rolig kjøring heldigvis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupRnova Skrevet April 3, 2010 Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 Mitt tips er å få parkert bilen til du veit meire om hva som er galt. Kan hende du må ta komplett overhaling av forstillinga samt hjullagere. Ville gjort det anyway siden dette desverre er en svakhet på B5. Koster vel 3900,- for komplett rep.sett med forsterka deler :) Sjekk norsk bildelesenter :) Lykke til videre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kidnicky Skrevet April 3, 2010 Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 Joda bilen er godt parkert ettersom den ikke går fremover lengere:P Skall sjekke det ut:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet April 3, 2010 Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 di kulene kan være kulene som sitter i drivknuten, dem er på størrelse med klinkekuler :P Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kidnicky Skrevet April 3, 2010 Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 noen formeninger om hva dette kan komme til å koste meg da?:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet April 3, 2010 Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 en ny drivknute hos norskbildelsenter koster ca 1140kr, også kommer frakt itillegg... Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg