schnell Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Noen med råd vedrørende kjøp av S6? Hvilken motor bør jeg velge? 2.2 TQ eller 4.2 V8? Hvorfor? Hørte et sted at 2.2'ern skulle være mer slitesterk - stemmer dette? Manuell el automat? Noen som har spesifikasjoner/prestanda for de ulike modellene? Er svak for V8 da...brummm... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Jeg har hørt at V8 motoren er mer holdbar enn 2,2L. Men jeg vet ikke, kun rykter. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Originally posted by Elgen- Jeg har hørt at V8 motoren er mer holdbar enn 2,2L. Men jeg vet ikke, kun rykter. På S6'n er de begge svært holdbare motorer. Holder "evig" med riktig bruk og godt stell ;) De tidlige utgavene av S4 V8 var det en del tilfeller av voldsomt oljeforbruk etc. og det er svært vanskelig (finnes ikke originaldeler) å få skiftet sylinderforinger etc på den motoren, men dette gjelder altså ikke S6'ene. Det skal være en del poster om S4/S6 kjøp og råd rundt dette på forumet fra før. bruker du søkefunksjonen finner du sikkert noe ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg