Ole-H Skrevet Mars 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2010 Noen som har knirking / ulyd fra hanskerom og har en enkel løsning? Utrolig irriterendes! Er for utålmodig til å finne ut av det selv... Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mars 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2010 Jeg har ikke knirking fra hanskerommet, men fra aircon-systemet som ligger rett ovenfor cd-spilleren. Det fikset jeg med å skru alt fra hverandre og skru det sammen igjen. Sikkert bare midlertidig, men knirkingen ga seg :P Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet April 4, 2010 Rapporter Share Skrevet April 4, 2010 tja..wd40 eller noe annet smøring der det knirker hjelper godt. hjalp på 4ern til madammen:) Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg