tømrer79 Skrevet Mars 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2010 tror noen det er mulig å koble ladekabelen til gps`n inn på strøm kabelen til spiller`n i bilen?naboen tror jeg vil kortslutte gps`n hvis jeg gjør feil. for tanken min var å slippe den kabelen til sigarett tenner`n.så når jeg skrur på bilen så skrur spiller og gps seg på.er dette mulig tro???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2010 Det sitter ofte en "omformer" inni stikket til kablene. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2010 Kjøp et ekstra sigarettenneruttak på biltema e.l. og monter det på en passende plass, gjerne skjult. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg