B1dik2 Skrevet Mars 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2010 hei. Selger mondeoen min da jeg ikke orker å ta meg tid til å fikse den opp igjen etter et lite møte med et rekkverk.. alt av info skal stå i anonsen. skulle det være noe dere lurer på er det bare å ta kontakt på mail eller tlf. http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?AdItemId=1071745;Modified=1269250933 Siter 89 Nissan Kingcab. x: Subaru Justy, Ford Mondeo x2, Peugeot Partner, Bmw 328iA Touring M... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B1dik2 Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2010 bump. er så og si fri for rust! en bitteliten flekk på bagasjelokk, og en liten på taket. er en enkel sak å fikse opp for den som er litt nevenyttig. Siter 89 Nissan Kingcab. x: Subaru Justy, Ford Mondeo x2, Peugeot Partner, Bmw 328iA Touring M... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg