Revolvo Skrevet Mars 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2010 hey fant ut at jeg ikke hadde baklys på den nye 240 enn min i dag. har virket tidligere da... har ikke strøm i ledningsnettet som går til baklysa. har bare bremselys. og sikringene er like hele. forslag hvor jeg skal begynne å feilsøke? Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2010 pærevarsleren, eller koblingene på sikringsboksen er vel greie plasser å begynne, er vel ett skjøytestikk bak fothvileren også om jeg husker rett. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Mars 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2010 Skrap av dritt fra sikringsholderen. Hadde akkurat samme problemet. Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg