turbo_boY Skrevet Mars 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2010 Hello. kan noen hjelpe meg med felger og senk på min opel corsa?? bilen felgen heter RSL cult! vis dere søker på Google finner dere noen sikkert :) må sikkert være samme vinkel og greier Trenger ikke være det bilde jeg la med eller!! Bare den er rød Mvh jonas Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FR33DY Skrevet Mars 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2010 Du burde valgt et bedre bilde, uten slike sol striper i. Mye vanskligere for nybegynnere som sitter her og modder biler for folk å få dette til å se noe bra ut :) Siter ____________DRIZZLE CREW____________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo 91 Skrevet Mars 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2010 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio Kay Skrevet Mars 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2010 Her er to bilder: Valgte noen andre felger som jeg syns passet:D Siter Ford Scorpio 2.9 Efi Ford Scorpio 2.0 Doch Ford Scorpio 2.0 pinto spinne bil Scorpio Forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg