magn(e)um Skrevet Mars 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2010 Er det noen som har tips til hvem som har rimelig pris og rask levering av bremsedeler til 306? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SintraLynet Skrevet Mars 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2010 Nå aner ikke jeg årsmodell, type 306 du har, men mekonomen og biltema har vel greie priser på disse delene om det er en bil av litt eldre årgang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magn(e)um Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2010 Det er en -93 1,6. En annen ting er jo at det er så mange ulike system på disse.... Står det på calipter hvilke bremser jeg har? Det ser ikke ut som om Biltema har i katalogen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SintraLynet Skrevet Mars 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2010 Om du skriver inn Regnummeret på mekonomen sin side, så finner du delene som er tilpasset din modell, da finner du ut hvilke type bremser du har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredster Skrevet April 2, 2010 Rapporter Share Skrevet April 2, 2010 Jacobs AutoSupply har nesten helt sikkert inne. Har han ikke, så kan han stort sett levere dagen etter (95% av tilfellen de årene jeg hadde 306 cab ph 1). Tror forresten at det skal stå på calliperen, men det er IKKE lett å tyde. Hvis du ser noe som kan være skrift, så fukt fingeren med noe (putt den i .... du vet - for alt jeg bryr meg) og gni over der du tror teksten er, så blir det litt tydligere. Ang. bremser: Bremseklosser på fremre skivekaliper VENTILERTE SKIVER FORAN UNNTATT NIVÅ 5 GIRLING Bremseklosser på fremre skivekaliper VENTILERTE SKIVER FORAN OG NIVÅ 5 GIRLING Bremseklosser på fremre skivekaliper VENTILERTE SKIVER FORAN TEVES Bremseklosser på fremre skivekaliper UVENTILERTE SKIVER FORAN BENDIX Lykke til ! Siter 07-mod Megane CC 1.6, 115 HK X- 01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk. X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg