Baldrick Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Org GTI leppe Bakre potte eller komplett eksos "Små" baklykter, røde eller røde og kvite Potte og baklykter, gjerne som på dette bildet: Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BareET Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 test Siter Current soundsystem: 1xClarion DXZ928R 1xRockford Fosgate 851x 1xRockford Fosgate 1001bd 2xRockford Fosgate RFD-2210 2XRockford Fosgate FNX-2514 2xInfinity kappa 693.5I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Februar 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Vanlige strøkne små baklamper er også av interesse... Klare blinklys forran til vanlig støtfanger vil jeg også kjøpe :) Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Små klarglasslykter tviler jeg på at du får tak i brukt i Norge. Må nok shoppes fra .de Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Mars 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Still looking..... org GTI speil og/eller GTI leppe må vell noen ha? Har hørt så som så om passformen til leppene som Veng selger så jeg har mest lyst på orginal. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 jeg har noen strøkne orginale baklykter vi kan jo bytte ? Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Mars 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Originally posted by pumpedyse jeg har noen strøkne orginale baklykter vi kan jo bytte ? Bytte i? Er mest interesert i rød/kvite, men dette er tilnærmet umulig å få tak i brukt... Pris ved salg? Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 selger dem ikke, har kun de som sitter på bilen har ikke du sorte baklamper ? Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Mars 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Vet ikke helt hva mine er jeg, om de er orginale eller hva, men de er vell ikke akkurat svarte... men problemet med mine er at det er sprikke i begge to. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 jeg trodde du hadde sorte, men det er orginale det du har. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 har org gti speil liggende... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Mars 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Kjøpte speil av froof tidligere idag så da er det først og fremst GTI leppe jeg trenger! Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Har eit simons (trur eg) eksosanlegg liggande, enkel blank stuss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Mars 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Originally posted by ØysteinSlåke Har eit simons (trur eg) eksosanlegg liggande, enkel blank stuss Bilde og pris?? Komplett eksos eller kun potte? Stand?? Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Ser ut til å være i bra stand, er komplett... stod på ein delebil som eg hugde i fjor. Pris har eg ikkje peiling på, men vi skal nok bli enig tenker eg. send meg e-post på pm, så skal eg sjå om eg ikkje har eit bilde å sende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg