Kneggen Skrevet Mars 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2010 Skal montere litt lys og dilldall(småting) bak i russebilen, for å gjøre det litt enklere lurer jeg på om det er mulig å dra 1 kabel fra batteriet, bak i bilen. Og deretter koble alt på denne kabelen, slik jeg slepper å dra så mange kabler frem til batteriet. Hvordan ville dere gjort det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Mars 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2010 det er fult mulig. ville hatt en litt tykk ledning, med sikring og loddet skjøtene, også tapet. Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mars 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2010 Skal montere litt lys og dilldall(småting) bak i russebilen, for å gjøre det litt enklere lurer jeg på om det er mulig å dra 1 kabel fra batteriet, bak i bilen. Og deretter koble alt på denne kabelen, slik jeg slepper å dra så mange kabler frem til batteriet. Hvordan ville dere gjort det? Enkelt, du drar en passelig dimensjonert kabel fra batteriet til der du skal koble. Denne kobler du i en fordelingsblokk som du henter strøm fra til det forskjellige. Monter en sikringsholder så nært batteriet som mulig. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Mars 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2010 Min første tanke er å skjele til hva og hvordan bilstereofolk gjør det (skikkelig.) Omtrent slik BTi er inne på. :) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2010 Syns jeg ser førti småledninger inn på batteriet. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg