Michael90 Skrevet Mars 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2010 (endret) Ferdig trekt. fikk desverre ikke tatt noen bilder under byggingen men sånn ble den ihvertfall seenes ut;) Bygde kassa i samme vinkel mot seteryggen, leste det her inne at det var smart. Har også delt opp kassa innvendig slik at kassa rundt elementet er 30 liter. Tenkte sånn at det går an å montere et element ved siden av etterhvert hvis jeg ønsker det. Kjøpte suben og forsterkeren på bilextra til en rimelig penge, kassa er lagd av MDF plater, 19mm som kosta meg 180 kr plata. (jobbrabatt) Trekket er kjøpt på biltema og bare festa med stifter. Nå mangler vel bare neon, og litt støvsuging. Endret Mars 21, 2010 av Michael90 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael90 Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2010 Jeg vet ikke helt hvordan det er å ha forsterkeren hengenes der den gjør, i forhold til vibrasjoner etc.? Lagde ekstra spikerslag bak frontplata slik at jeg kunne bruke 50mm skruer. Så det sitter jo godt. Tenkte evnt. å bygge opp gulvet for å så felle ned forsterkeren og legge plexiglass over. da får jeg skjult kabler og da satt inn en 12" til slik at det blir symmetri. Noen som har noen formeninger om dette? Mvh Michael Justnæs.. (Nybegynner) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Mars 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2010 hørtes ut som en fin løsning å legge forsterkern ned i gulvet:) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael90 Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2010 Ja, har trua på det:) Takk for innlegget btw;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decrease Skrevet April 19, 2010 Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 hørt det at hvis du har forsterkeren på kassa kan det riste istykker komponenter som er i forsterkeren sånn at den blir ødelagt. bare sånn at du vet det;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toby91 Skrevet April 21, 2010 Rapporter Share Skrevet April 21, 2010 (endret) dette kan kun skje dersom kassa er dårlig bygget eller at forsterkeren er av heller dårlig kvalitet. dersom kassa er dårlig bygget vil "veggene" på kassa spille med subben. som da rister endel på forsterker og komponenter som da vil forårsake tretthetsbrudd i komponenter og slikt innvendig i forsterker. forøvrig ser kassa di meget bra ut. men er vansklig å bedømme kvaliteten på bygget uten å se byggebilder. men sålenge kassen er bygget av tykk mdf (19mm2 og opp) og har nokk avstivninger innvendig i kassen(hvor mange avhenger av størrelsen) så skal ikke montering direkte på kassen være noe problem. Endret April 21, 2010 av Toby91 Siter Mitt bilstereo prosjekt Biler: Opel Astra G 1999 Stv 1.2L 65 illsinte ponnier. Opel Corsa B 1994 5dørs 1.4L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg