Gå til innhold

Oppkjøring i Drammen

Ranger emnet


Moongis

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Om noen få dager har jeg oppkjøring i Drammen. Jeg begynner å bli litt smånervøs og lurer på om noen har noe tips til oppkjøringen, eller om noen har erfaring fra oppkjøring i Drammen, er jeg veldig nysgjerrig på hvordan det er og hvordan sensorene er etc.

 

Håper på svar=):pray

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nysgjerrig på hvordan det er og hvordan sensorene er etcay

 

Det er ei du ikke vil møte på. Nå husker jeg ikke navnet hennes, men hu kalles strykejernet :D Haha. Det er sikkert ikke mange kvinnelige sensorer i Drammen, i alle fall ikke som jeg har hørt om. Så om du finner ut at sensoren din er ei kjerring så ville jeg blitt litt nervøs!

 

Ellers en veldig fin by å kjøre opp i. Hils pent på Godset-Per om du kjører forbi torget ;)

saab 9000 2.3T

saab 900 aero

BMW e28 518, vinterbil 09/10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i det at strykejernet er oppskrytt, hun var teorivakt når jeg tok den, og fikk nesten stående applaus når jeg kom ut igjen, he he. Ellers er det vel bare å passe på enveiskjørte gater om du får rute i byen, har hørt om en del historier der sensor prøver å lure deg ned i en enveiskjørt. Rundkjøringen ved CC er også ofte en utfordring for mange, vet om et par som har strøket for å ha kjørt ut av den i feil felt, så pass på den. Ruta som går ut av byen og bort til Hyggen er visst den beste, så sats på den - men om du får den er de viktigste ordene fartstilpasning, fartstilpasning og fartstilpasning! Det gjelder vel for øvrig også inne i byen også. Og for all del, stopp for fotgjengere!

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i det at strykejernet er oppskrytt, hun var teorivakt når jeg tok den, og fikk nesten stående applaus når jeg kom ut igjen, he he. Ellers er det vel bare å passe på enveiskjørte gater om du får rute i byen, har hørt om en del historier der sensor prøver å lure deg ned i en enveiskjørt. Rundkjøringen ved CC er også ofte en utfordring for mange, vet om et par som har strøket for å ha kjørt ut av den i feil felt, så pass på den. Ruta som går ut av byen og bort til Hyggen er visst den beste, så sats på den - men om du får den er de viktigste ordene fartstilpasning, fartstilpasning og fartstilpasning! Det gjelder vel for øvrig også inne i byen også. Og for all del, stopp for fotgjengere!

 

Den fikk jeg:D Er nok den letteste ruta det ja... Forøvrig kjørte jeg i 60 gjennom en hel 40-sone... Uten å stryke :D Hadde ikke sett det skiltet jeg... Det var en buss foran :D

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår