bivar Skrevet Mars 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2010 hallo. det som feiler bilen er når den går på tomgang så går den veldig ujevnt.når jeg kjører med den å kommer på 3-4 tusen omdreininga å har den i 4 eller 5 girn så hoper den framm over og d går veldig ujvent. noen som har gode råd så kom med det. sånn at du bærre vet det så har jeg skiftet tennplugga for det var veldig mye olje på dem. men di nye tennplugga har ikke hjælpa så særlige my... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lamaen Skrevet Mars 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2010 går bilen på alle 4 sylindrene? virker det som at all motorkraft plutselig forsvinner ved fullt pådrag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lamaen Skrevet Mars 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2010 hadde et problem på min at motoren kuttet plutselig ved fullt pådrag, løste seg når jeg satt på åpent luftfilter, ikke helt sikker på hva det var men den hadde vært inn på verksted for dette før jeg kjøpte den å de slipte ned kamakselføler eller noe lignende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Mars 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2010 Muligens ødelagt coil... Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bivar Skrevet April 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2010 går bilen på alle 4 sylindrene? virker det som at all motorkraft plutselig forsvinner ved fullt pådrag? ja, den går på alle 4 sylindere. ja, d verka sånn. jo mer jeg jir gass jo mer forsvinner motorkrafta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bivar Skrevet April 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2010 går bilen på alle 4 sylindrene? virker det som at all motorkraft plutselig forsvinner ved fullt pådrag? Muligens ødelagt coil... e har sedd over coilan mn jeg tror det er greie. det er ikke spekk på dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolk Skrevet April 4, 2010 Rapporter Share Skrevet April 4, 2010 Bytt alle coilhettene, dem er bare å dra løs fra coilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lamaen Skrevet April 8, 2010 Rapporter Share Skrevet April 8, 2010 Hvis du kjenner noen med VAG-COM så kan du jo sjekke om det er evt noen feilkoder, det kan hjelpe deg betraktelig med å finne ut mer eksakt hva det er:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg