RS2 Skrevet September 7, 2002 Rapporter Share Skrevet September 7, 2002 det lurer jeg på. Vet du noe om dette Mr Happy?? Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet September 7, 2002 Rapporter Share Skrevet September 7, 2002 Originally posted by RS2 det lurer jeg på. Vet du noe om dette Mr Happy?? Vi prøvde så godt vi kunne å la stakkars håkon få sitt første kyss, men hu dama ville faen ikke.... Vi får kjøpe noe til han fra tollbugata i oslo... hehehhe lol lol lol lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet September 7, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2002 Originally posted by MrHappy Vi prøvde så godt vi kunne å la stakkars håkon få sitt første kyss, men hu dama ville faen ikke.... Vi får kjøpe noe til han fra tollbugata i oslo... hehehhe lol lol lol lol jeg ofre til og med lepomaden min Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet September 7, 2002 Rapporter Share Skrevet September 7, 2002 Originally posted by RS2 jeg ofre til og med lepomaden min Jeg vet.... det var bortkasta egentlig.... Jeg skal kjøpe ny til deg jeg gutten hehehehhe :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet September 7, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2002 Originally posted by MrHappy Jeg vet.... det var bortkasta egentlig.... Jeg skal kjøpe ny til deg jeg gutten hehehehhe :D :D :D :D :D Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet September 7, 2002 Rapporter Share Skrevet September 7, 2002 hun syntes jeg var pen hun fikk nr mitt. har nå kontakt med a hun ville bli med på trekant hun tar den ikke analt hun drikker i kveld jeg kunne komme opp å ta mere på a jeg kunne få pule a jeg tok over hele kroppen hennes mens a lå over meg i SL'n jeg gapte over puppen hennes...noe som var greit hun tok meg på låret å smilte jeg dro litt i stringen hennes.. tja...trenger dere vite mer? det kommer vel faktisk en film av det... men men..jeg skal godkjenne de først. ellers gutter? bare bra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet September 7, 2002 Rapporter Share Skrevet September 7, 2002 Hehe :D Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet September 7, 2002 Rapporter Share Skrevet September 7, 2002 Hmmm.... jeg har i snitt pult 3-4 ganger hver uke i 4,5 år nå, også kommer du og skryter av at du har fått ta på en pupp og rumpe??? Kom tilbake når du har blitt MANN!!!!!! lol lol lol lol lol assman Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet September 7, 2002 Rapporter Share Skrevet September 7, 2002 oooooo så tøff! :D skal du ha bråk eller? :D :D greit...faen ell...bytt ut ''ta på'' med komme i annsiktet på...jeg drar opp til a nå! håper a er full! da har jeg bedre sjans! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet September 7, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2002 Originally posted by MrHappy Hmmm.... jeg har i snitt pult 3-4 ganger hver uke i 4,5 år nå, også kommer du og skryter av at du har fått ta på en pupp og rumpe??? Kom tilbake når du har blitt MANN!!!!!! lol lol lol lol lol assman thumpsup thumpsup :titties: :titties: Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet September 7, 2002 Rapporter Share Skrevet September 7, 2002 når jeg var borte hos deg, lente jeg meg ned i sofa'n over noen puter. jeg kjente noe hardt no under puten..jeg reiste meg opp for å se..under fant jeg en gul koni og en liten boks med vaselin....jeg vet ikke? noen som hadde glemt den...eller...eller.....jaja...det skulle kanskje ikke ut her? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DenimblåTT Skrevet September 8, 2002 Rapporter Share Skrevet September 8, 2002 Originally posted by Håkon A hun syntes jeg var pen hun fikk nr mitt. har nå kontakt med a hun ville bli med på trekant hun tar den ikke analt hun drikker i kveld jeg kunne komme opp å ta mere på a jeg kunne få pule a jeg tok over hele kroppen hennes mens a lå over meg i SL'n jeg gapte over puppen hennes...noe som var greit hun tok meg på låret å smilte jeg dro litt i stringen hennes.. tja...trenger dere vite mer? det kommer vel faktisk en film av det... men men..jeg skal godkjenne de først. ellers gutter? bare bra? Jeg titta på den i stad. Den kommer til å bli utgitt på DVD only...hehe "Håkon på sjekker`n" Siter mvh Christian TT Concept http://www.uber.no http://www.ferrita.no http://www.jorgenrud.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet September 8, 2002 Rapporter Share Skrevet September 8, 2002 hahahaha...rull inn a :D - vi legger denna tråden død for nå - men mail meg filmen. nei ikke legg den ut her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DenimblåTT Skrevet September 8, 2002 Rapporter Share Skrevet September 8, 2002 Originally posted by Håkon A hahahaha...rull inn a :D - vi legger denna tråden død for nå - men mail meg filmen. nei ikke legg den ut her. Du finner den der du minst aner... Siter mvh Christian TT Concept http://www.uber.no http://www.ferrita.no http://www.jorgenrud.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet September 8, 2002 Rapporter Share Skrevet September 8, 2002 Originally posted by DenimblåTT Du finner den der du minst aner... Kazaa? Eller zatzy hubrn på direct connect? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg