740tic'ern Skrevet Mars 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2010 Opplevde noe rart her i går når jeg hadde kjørt hjem fra togstasjonen og parkert på gårsplassen.. den sto fortsatt å gikk når jeg hadde vridd om og tatt ut nøklen:P Det luktet riktig nok litt svidd, så regner med at d må være et brudd/kortslutning et sted. Noen som har opplevd dette før? er d tenningen som har tatt kvelden? Bilen starter som vanlig, og alt av lys fungerer. Når jeg vrir om til 0, så slukker alt av lys/kupestasj, men d lyser et ABS lys i dashen. Når jeg kveler motoren, lyser alle lysene i dasjen, slik d vanligvis gjør når man kveler bilen, men nå uten nøkler. Noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740tic'ern Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2010 Feilen er funnet... På turbo pluss utgaver, sitter det et relé på luftfilter boksen som styrer hører til styringen av turbotrykket... denne hadde brent opp og laget kortslutning:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg