kimafro Skrevet Mars 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2010 (endret) hei.vet ikke om dette er riktig plass og poste dette men prøver.noen her som vet om man får kjøpt angel eyes til chrysler stratus 98 mod eller stratus generelt?hilsen kim Endret Mars 11, 2010 av henne Mer beskrivende trådtittel... Siter Chrysler Stratus LE 98mod Toyota Corolla 92mod Ford Sierra is 85mod Hyundai Excel 92(pony)(første gangs bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rstange Skrevet Mars 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2010 Finnes ingen ferdige kit, må nok modifisere lyktene selv. Men det er sikkert like greit, for å være ærlig, angeleyes på stratus ser for****** ut: Siter Bilforumet.noModerator: Chrysler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimafro Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2010 akkuratt det ser så ikke så fett ut egentlig.har sett noe annet.er mye mindre ringer.kanskje prosjektor lykter eller hva det nå heter.noe må gjøres uansett med lyktene noen gode eksempler???hilsen kim Siter Chrysler Stratus LE 98mod Toyota Corolla 92mod Ford Sierra is 85mod Hyundai Excel 92(pony)(første gangs bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rstange Skrevet Mars 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2010 Selv synes jeg verken angeleyes eller slike audi-leds er noe fint på Stratus: Kjøp USA-lykter. Disse ser finere ut enn europalyktene og du får flyttet parklyset ut i hjørnene. Evt. noe jeg også tror kan bli kult er å ha orange markeringslys i hjørnene og sette inn hvite parklys i hovedlykten. Siter Bilforumet.noModerator: Chrysler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimafro Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2010 syntes di lyktene der var kule jeg.men skulle vært en sånn runding til inni der.det hadde vært mye finere.hva heter disse lyktene forresten?likte ikke helt den led n jeg heller men ellers var lykta fin syntes jeg.har kikka litt på usa lyktene også.er fine di også Siter Chrysler Stratus LE 98mod Toyota Corolla 92mod Ford Sierra is 85mod Hyundai Excel 92(pony)(første gangs bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimafro Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2010 http://www.carid.com/product.php?productid=82189 noe slikt hadde vært kult Siter Chrysler Stratus LE 98mod Toyota Corolla 92mod Ford Sierra is 85mod Hyundai Excel 92(pony)(første gangs bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rstange Skrevet Mars 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2010 De lyktene er laget, så skal du ha noe slikt må du nok lage selv... Lyktene du linker til er til 2001 Sebring og passer ikke på Stratus. Siter Bilforumet.noModerator: Chrysler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolkoV Skrevet April 11, 2010 Rapporter Share Skrevet April 11, 2010 Synes egentlig ikke noen av de lyktene var pene. Enig med Stange, jeg ville gått for USA-lykter med oransje markeringer. Enkelt, rent å diskrè:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg