Mr. Ellingsen Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Jeg trenger fortsatt en ny dør til den stakkars golfen min, som jeg synes at jeg burde bli ferdig med nå! :rolleyes: Har sjekket hoggere på nettet, men finner ingen som har noe spes deler til dessa gode gamle 1'erne i det hele tatt! Så da må jeg spørre her igjen! Går det med en tidlig modell av 2'er døra?? Eller er det andre festninger?! Hvis noen har en dør til "overs" for en billig penge, så tar jeg imot med STOR takk! ;) :D Siter Owner of: -93 Audi S2 2.2 -85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl) -83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned) -83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L&D Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 z10an har muligens en 1'er dør til overs send han en pm... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Ellingsen Skrevet Februar 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 *sendt PM* "De rykker stadig opp i køen!" Siter Owner of: -93 Audi S2 2.2 -85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl) -83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned) -83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havdal Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 jeg har 2 dører....men hvordan i huleste skal man få sendt ei dør Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Ellingsen Skrevet Februar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Akkurat det har jeg ikke peiling på! Men siden NBS sier de kan sende det meste av deler, så må det jo gå ann for oss "normale" mennesker å få sendt en dør også! Eller? :rolleyes: Hvordan er tilstanden på døra du har da? Trenger som sagt førerdøra... Siter Owner of: -93 Audi S2 2.2 -85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl) -83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned) -83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Send dei med posten......som sjølembasjalert Norgespakke..... Eg fekk 2 dører, kostet 189kroner å sende dei........ Så det går fint veit du:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Ellingsen Skrevet Mars 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Trenger fortsatt dør for svarte svingende! Alle jeg prater med blir jo "borte" og svarer meg ikke lengre.... Så er det fortsatt noen som kan REDDE MEG?!?!?! Siter Owner of: -93 Audi S2 2.2 -85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl) -83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned) -83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 sendte deg en pm for lenge siden.. hadde 2 dører du sku fått til 200 kr.. men fikk aldri noe svar..hehe.. men samma det. brødrene kristiansen i elverum har nå de dørene.. dem er ikke så jævla pene.. masse småbulker.. men dem er i det minste helt rustfrie. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Ellingsen Skrevet Mars 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Faen å... Må ha vært tullette i hue, siden jeg ikke kjøpte de da... doh Men hvis det er noen som har en førerdør fortsatt, så trenger jeg den ASAP!!!! Siter Owner of: -93 Audi S2 2.2 -85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl) -83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned) -83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 brødrene kristiansen er da en høgger.. så du kan jo sikkert få tak i de dørene der.. men prisen aner jeg ikke.. men verdt å ta en tlf dit kanskje? Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Ellingsen Skrevet Mars 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Har du tlf dit?! Fant ikke noen Brødrene Kristiansen i Gulesider... Siter Owner of: -93 Audi S2 2.2 -85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl) -83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned) -83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 62 41 16 95 grunnen til at du ikke fant dem er at dem ligger i sørskogbygda.. men det er rett ved elverum.. hehe Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Ellingsen Skrevet Mars 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Takker!! Skal ta en telefon dit i morgen... ;) Siter Owner of: -93 Audi S2 2.2 -85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl) -83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned) -83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hmelby Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Har hele karosseriet til en 83 mod. golf. Ser bra ut. Grønn metallic. Selger også andre deler til golf 2.! send en sms, eller ring: 93021415 Siter Vrooooooooom vrooooooom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Ellingsen Skrevet Mai 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 *bump!* :) Siter Owner of: -93 Audi S2 2.2 -85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl) -83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned) -83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg