Bhplay Skrevet Mars 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2010 Som i tittel... Hva må byttes...? Holder det bare å bytte de ventilene som har blitt bøyd, eller er det mere som er obligatorisk når regreimen ryker...? Bilen det gjelder er en 1998 Golf 4 med 1,4 16V 2 Kamaksler.. Siter Vw Passat 1,9 tdi stv 90hk 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gezzel Skrevet Mars 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2010 Du må bare ta full overhaling. Ta opp motor og titt på Ventiler,stempler osv ;) Mye rart som kan skje når regreim ryker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Mars 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2010 jeg ville vurdert bytte av motor og hvordan prisen er på det i forhold. En brukt motor fra feks bildelsbasen koster sannsynligvis mindre så om det er en ok bil og bytte motor på så ville jeg tenkt på det hvertfall =) Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bhplay Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2010 Jeg skrur selv, så det blir delepriser som koster... MÅ man planslipe toppen...? Var foresten ikke røket noe reim, men tennene på den korte som går mellom kammene som hadde sluret.. dvs. at det er bare på eksos-siden som det evt, har skjedd noe... Hvis ikke stemplene har gått også, da... :-( Siter Vw Passat 1,9 tdi stv 90hk 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg