Morten :) Skrevet Mars 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2010 Tenkte jeg skulle ta en liten service med dieselfilterskift på Hiacen min og leser på Bosch.no at dieselfilter på common rail motorer bør byttes på verksted.. Noen som vet hvorfor det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stein_k Skrevet Mars 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2010 Vet ikke hvorfor det skulle være nødvendig, men nå vet ikke jeg alt heller:). Jeg har skiftet 2 ganger på min, har ikke opplevd noe negativt med det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2010 Det er vel fordi at det krever stor reinslighet, og at det ikke er bra for HT-pumpa å gå tørt, vær reinslig, og fyll opp filteret først. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten :) Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2010 Ok, takker for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg