AlmRacing Skrevet Mars 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2010 (endret) Hei! Kjøpte meg i starten av Februar en 2001mod Volvo S40 Sport Business! :) Bilen er en orginal sport, med front og bakspoiler og gode seter i lyst delskinn, gått 110.000km. Registerreim ble skiftet på 90.000,- samtidig med vannpumpe, endeledd, bremseskiver/klosser/væske, oljeskift og fjører/dempere bak. :) Planer: 17" felger - Pakket & sendt, får dem muligens til uka. Justerbart senkesett - Ikke bestillt enda. hvitemarkeringslys - Montert! Lyktesenk - Lakkert, men ikke montert! Black Blend lykter - Montert! XC-grill - Pakket & sendt, kommer samtidig med felger! Har antagelig mer i tankene, men det kommer siden. Bildet tatt uka etter jeg kom hjem: Kommer nye bilder til helga!:) Endret Mars 10, 2010 av AlmRacing Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Onix- Skrevet Mars 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2010 gratulerer :) ser fram til å se forandringen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2010 Skjer fortløpende det nå, håper jeg :) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Onix- Skrevet Mars 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2010 Hm, du holder ikke til i nærheten av stjørdal du? Mener jeg så S60'n der på lørdagsnatta (tho kan være flere som ligner på din..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2010 Jeg holder til på Toten, så var ikke meg nei :) hehe Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2010 Begynner da å nærme seg litt. Hvite markeringslys, XC-grill, 17" sommerfelger, stort nok til denne type bil + ny radio/CD-spiller da.. :) Har lyktesenk også, men har ikke satt på, kommer vel på, når det justerbare senkesettet kommer på :) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet April 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 Har troa på denne bilen jeg, etter full shinnings her om dagen! :) Ble knallfin i lakk og interiør :) :D Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg