Gå til innhold

Planer for våren/sommeren?

Ranger emnet


Oleee

Anbefalte innlegg

  • Svar 216
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Golf 3 GTD Special

 

Var det jeg mente også, for jeg har en sånn plast "beskyttelse" på min med noe isolajons matte under motoren.... :D

 

Hvilken årsmodell har du? På min 94 modell finnes det ikke noe sånt..

 

mvh

1994 VW Golf TDK

2000 Yamaha Dragstar 1100

x 2006 Bombardier Outlander 800

x 2006 Bombardier Rally

x 1982 "Chewy" Corolla DX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KingCamel

 

Hvilken årsmodell har du? På min 94 modell finnes det ikke noe sånt..

 

mvh

 

Han har en Golf III GTD Special 93-modell ;)

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Oleee

 

Han har en Golf III GTD Special 93-modell ;)

 

Stemmer det, men husk at min ikkje tåler 8-10 tonn som den andre som ble vist her. jeg har bare et plastikk deksel under bilen liksom, som dekker motor, og går opp på sidene, og dekker reimhjulene, og girkassa på andre siden...

 

mvh

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vr6R

det samme hadde jeg på den GTD Specialen jeg hadde.. men den plata under blei ett offer får dårlige veier og en senkevillig mann:D

 

Ja det tenker jeg :D

 

Men syns det var rart at ikke alle Golf IIIer hadde sånnt jeg...

 

og hvorfor akk på dieseln?

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golf 3 GTD Special

 

Ja det tenker jeg :D

 

Men syns det var rart at ikke alle Golf IIIer hadde sånnt jeg...

 

og hvorfor akk på dieseln?

pga av lydempinga som ble nevnt tidligere i denne tråden.. back to topic: golfen min har vært innom TS-racing for skifte av eksos anlegg, og er kjempe fornøyd med det, (tommy og Brede kan service;)) ellers så har jeg fått montert m3 speil i chrome og fått på nye felger for vinteren(takk jonte) hva som blir planene utover blir nok et justerbart senkesett ifra KW eller FK(men da med koni justerbare) etter det så blir det å somle seg til å bestille en anna front fanger og bakfanger. kanskje nye baklykter også, men det for vi se på når den tiden nærmer seg.

 

PS! er det noen som har lyst på chrome lexus look baklykter(3 lykter) så PM eller mail meg, de er muligens til salgs hvis prisen er den riktige, de er kjøpt i august 2003 mener jeg å huske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med turbo konverteringen swidish vr6 ? Noe fremgang i prosjeket ditt? Slik at jeg får det med meg; er det single turbo, eller bi turbo? :rolleyes:

 

Dere andre holder på eller? sombrero

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niiice :) Håper du blir ferdig til våren en gang som sagt! Jeg gleder meg ihvertfall, hehe.. Du får oppdatere oss med bilder når det skjer noe fremgang i prosjektet..

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår